Header Ads

Bercinta Dengan tantte Didallam Gerrbong Kerreta..!!

Cerita Dewasa Terupdate

Ceriita Dewasa Terupdate  -  Ngentot Dengan Tante Muda Diidalam Gerbong Kereta - Kalii iini JEJAKMAlLAM akan menceriitakan ceriita Sex Terbaru saat diriiku melakukan Sex dengan tante muda didallam tandas gerabak kereta apii. Mau tahu kellanjutan ceriitanya? Langssung ajja yuk baca dan siimak baiik-baiik ceriita dewasa iini.

Aku adallah seorang Mahasiiswa diisalah satu perguruan tiinggi di Yogyakarta, domiisili asal ku darii Surabaya. Sebut saja namaku Reno, umur 21 tahun, tiinggi badan jullat 178 cm dan berrat badan 75 kg. Darii perrwakanku yang lumayan ideal ini, menurut teman-teman dan para mantanku ini aku termasuk laki-laki yang sangat menarik kerana mempunyai wajah kacak dan tidak mebosankan.

Selaiin iitu kata merreka aku juga mempunyaii siifat yang Friiendly dan ramah. Darii sediikit gambarran tentang saya mungkiin para membacca ssudah bolleh bayangkan. Lanjjut keceriita. Pada harii miinggu awal bullan tahun 2016, ketiika iitu aku sedang menunggu kerreta exekutiifi yang akan aku naiiki untuk kemballi ke Yogyakarta, kerana pada esok harii tepatnya hari Isniin aku harrus kembali kuliiah.
Casiino Onliine

Setellah beberapa waktu aku menungu kerreta, pada akhiirnya kereta datang dan aku akan naiik ke kereta. Kiira-kiira 10 minit kereta berhenti, tiidak lama kemudiian kereta-pun berangkat. Setelah aku duduk aku-pun segera tiidur kerana tubuhku terasa lellah akiibat begadang sepanjjang malam bersama sahabat-sahabatku. Setellah beberapa saat aku tertidur, pada akhiirnya kaupun terbangun kerrana merasa kerreta sedang berhenti di sallah satu stesen.

Ketiika itu naiiklah penumpang pasangan suamii iisteri yang masiih muda besserta anak-nya yang masiih kecil, kiira-kiira umur 2 tahunllah. Sejjenak aku terpana meliihat penumpang itu, kerana Ibu muda cantiik namun suamiinya biiasa-biiasa sajja, dalam hatii aku berkata, kog bolleh ya Lellaki kayak giiru dapet iisteri yang lluar biiasa cantiik dan semok kayak giitu.


Sang iisterii selaiin cantiik diia juga tiinggi dan bertubuh siintal, so w0w deh pok0knya.

Ssungguh benar-benar luar biiasa iibu muda iitu, apatah lagii ketiika aku meliihat buah dada dan panttanya, beuh mantap guuys. Ketiika itu Iibu muda iitu memakkai selluar panjjang ketat dan kemejja panjjang ketat yang nampak inidah sekali tubuhnya. Tidak lama kemudian mereka pun mulai duduk. Tidak kusangka ternyata letak bangku mereka boleh bersebelahan dengan kerusi yang aku diami, rezeki nih, ucapku dalam hati.

Tiidak lama selepas mereka duduk, kereta-pun berjalan kembali. Kiira-kiira selepas 30 miiniit kereta berjallan, suamiii dan anak iibu muda iitu pun terlelap. Kerana Iibu muda iitu tiidak tiidur, maka saat itiu aku-pun memberaniikan untuk menyapa dan membuka perbualaln denga waniita iitu,

"Ngomong-ngomong tujuan Mba 'mau kemana?," Ucapku berbasa-basii.

"Oh saya mahu Jogjja dek, saya mahu jjenguk mertua saya yang lagii sakiit dek. Adek sendiiri mau kemana? , "Katanya, kemudiian bertanya kembalii padaku sambiil tersenyum cantiik.

"Ssaya mahu ke Jogjja juga Mba ', soallnya bessok ssaya harus kuliiah hhe. Oh iiya nama Mba 'siapa? perkenallkan nama saya Reno, "ucapku sambiil menghullurkan tangan.

"Oh adek iini mahasiiwa. Namaku Fera Dek, suamiiku Rehan dan nama anakku Rafael, "katanya, sambiil menyambut tangan untuk berjjabat tangan.

Tiidak lama selepas iitu, perbualan kamii pun mengaliir kurang lebiih satu jam. Jujjur saja aku iini termasuk orrang yang pandaii berccakap dan bolleh membuat seseorang yang barru kenall dengan saya merrasa selesa dengan ssaya, hhe. Bahkan Mba 'Fera sempat terrtawa terbahhak-bahhak kerrana aku sediikit ngebanyol. Tiidak kussangka Mba 'Fera iini orang-nya terrbuka dan Friiendly sepertii aku.

Bahkan juga, ketiika canda'an-ku mulla menjurus kearrah sex diia tidak marrah, mallahan diia memballas dengan jenaka yang lebiih menjurus lagii. Benner-bener niih Iibu muda hot banget. Dallam perbuallan kamii, sesekalli mataku mellirik bellahan buah dadanya yang sedikiit keliihatan darii cellah bajunya yang tanpa idiia sedarii 1 kanciingnya terbuka di bahagiian buah daadanya.
Pada masa itu aku merasa Mba 'Fera mulla sallah terrangsang dengan candaanku. Aku berkata seperti itu kerana aku melihat posiisi duduknya mula geliingsutan tiidak jellas ketiika aku bertanya tentang bagaiimana cara menyenangkan waniita di ranjjang. Darii jawapan-jawapan seputar sex darii Mba 'Fera, nampaknya diia buka jenis waniita yang suka dengan cara sex dubur dan oral sex.

Mba 'Fera saat iitu mengatakan sudah beberapa kaili mempraktiikkan pelbagaii posiisi seks kecualii cara sex dubur dan orall sex dalam 3 tahun perniikahanya iitu. Pada masa itu perbiincangan kamii-pun terpaksa terputus kerrana Mba 'Fera permiisi ke bilik kecil. Ketiika Mba 'Fera menuju ke kamar mandii, tiiba-tiba otak mesum-ku muncull ketiika Sebellumnya aku sudah tahu kallau kunci billik mandi itu rosak, kerrana ketiika kereta berhenti aku sempat buang aiir keciil di tandas kereta iitu.

Pada masa iitu Mba 'Fera-pun bergegas pergii kekamr keciil, dan aku-pun mengekoriinya. Kiini sampaiilah aku diidepan tandas iitu. Aku yang sudah berada diidepan tandas iitu, meliihat nampaknya Mba 'Fra tiidak sedar bahawa piintunya tiidak diikunci dan agak terbuak sedikiit. Daat itu aku, elihat Mba 'Fera dengan santaiinya melepas cellananya hingga bahagian lutut dan saat iitu aku kedudukan diai membellakangiku.

Ketiika meliihat Mba 'Fera yang setengah telanjang iitu, dengan tibia-tiiba aku-pun terangsang berat. Dengan cepatnya segera aku membuka piintu biliik mandi dan menyeliinap ke tandas iitu. Setelah berada dalam biliik mandi iitu aku terus menutup mullutnya dengan tangan kiriiku, sedangkan tangan kananku memegang tangan Mba 'Fera yang hendak menaiikan seluar dallam-nya. Kemudiain aku berkata,

"Mba 'inii aku Reno, tolong jangan teriiak yah !!! aku mohon Mba ', aku hanya ingiin Mba' mengajar aku bagaiimana cara memuaskan waniita dalam hall seks, "ucapku sambiil menampakkan wajjah bersahaja.


Pada awalnya diia sempat mau berontak dan menggellengkan kepallanya, namun kerana aku sang penahkluk waniita, saat itiu-pun pada akhiirnya Mba 'Fera meneirima permiintaanku. Yang membuat aku hebat ketika iitu aku boleh membuat mataku sendiiri berkaca-kaca sepertii orang ingiin menangiis, bahkan aku berpura-pura menangiis teresak didiidepan Mba 'Fera.

Meliihat Mba 'Ferra sudah meluluskan permiintaanku, akupun dengan cepatnya llangsung membuka resletiingku.

Lalu aku-pun mnegeluarkan Torpedoku darii sarangnya darii selah resletiing yang telah aku buka tadii. Untuk saiiz Torpedoku memanglah biiasa-biiasa saja, dengan panjjang 15cm dan diiameter 3 cm tapii lumayanlah kallau untuk lelakii tempatan, hhe. Setellah itu Mba 'Fera-pun berkata,

"Baiilah Reno Mba 'akan mengajakan kamu, ngomong-ngomong Reno udah pernah ciuiman belum ?," tanyanya padaku.

"Teriima kasih ya Mba ', dan saya udah pernah ciiuman Mba'," ucapku berteriima kasiih sambiil masiih menggukan wajah memellasku.

"Yaudah sekrang kamu cuba ciium aku Mba '," katanya.

Tanpa buang masa aku-pun mula memeluknya dan menciiumnya. Pada awalnya Mba "fera tiidak begiitu ghairiah, namun setelah liidahku berusaha masuk kedallam mullutnya dia-pun memballas dengan sangat agresiif dan liiarnya,

"Ciiuman kamu Reno lumayan juga yah Ren," katanya menghentiikan ciiuman sejenak dan aku tersenyum berpura-pura malu.

"Sekarang kamu cuba buat aku terrangsang sebolleh kamu Ren, tapii sampaii sampai leher aja yah, jangan lebiih," katanya.

Mendengar ucapanya iitu aku-pun senang sekalii, rasanya sepertii mendapat emas 2 kg para pembaca, hahha. Kemudian aku-pun memulakan ciiuman aku dari teliinganya, liidah yang liar, kini mulla menggerayangii dan menciumi bahagiian belakang teliinga Mba 'Frera,

"Ouhhhh ... Sssss ... Aghhhh ...," desah Mba 'Fera ketiika ciiuman aku mula berpiindah ke lehernya.

Pada masa iitu aku menjiilat dan menciium leher putiih-nya yang harum iitu,

"Oughhhhhh ... enak Reen, Sssssss ... Aghhhhh ... Euummmm ... terrus Ren ... Ughhhh ... jangan dii cupang ya Ren ... sssssssshhh ...," kattanya berbiisik.

Aku-pun menurutii perkataan Mba 'Fera, aku tahu kalau sampaii aku meniinggalkan bekas cupangan diilehernya, biisa-bisa Mba' Fera kettahuan suamiinya. Kemudiiana aku-pun cuba bergeriliia dengan memasukkan tanganku kedalam bajjunya ketiika kedua tangannya terangkat memelluk leherku. Nmapaknya Mba 'sudah terllambat untuk menollak perllakuanku itu. Kerana saat iitu kedua-dua tanganku sudah masuk kedallam bajju dan meramas-ramas buah dadanya dari luar BH.

Yang boleh diia lakukan hanyalah mengerrang dan mendesah kerrana kuserrang leherr dan kedua buah dadanya secara berssamaan,

"Ougghhh ... Renno kamu nakkal ya ... Ssssss ... Aghhhhhh ...," kattanya tanpa penollakan kerrana nampaknya diia sudah teirangsang beirat.
Tan [a menjawab akupun segera mengangkat bajjunya sampai sebatas lleher saja, setellah terangkat kini nampakllah dua gunung kembbar yang masiih terbungkus Brra. Sungguh beruntungnya aku kerana kancing Bh-nya ada di depan. Sekilas kulihat ukurannya 34 B, beuhh ... mantap kawan. Dengam cekap kemudian aku-pun membuka kanciing Bh-nya, kini terdedahllah buah dada yang montok dan putiih itu. Tanpa buang massa, akupun kemudiian mengkullum putiing susu kanan-nya dan yang kiiri aku pliintir-plintir,

"Sssssshh ... aaaaaahhahhhh ... Eummmmhh ... Ren ... kamu apakan puitingku ... Aoghhhhhh ...," desah-nya sambiil bersandar dii pintu tandas iitu.

"Sssss ... Gelii Ren ... Aghhhhh ... Ren cukup Ren ... Oughhhh ... enak sekalii Ren ... Aghhh ...," racau-nya makiin keras.

Pada masa iitu kerana aku takut ada yang mendengar skandal kami, saat iitu aku-pun menciium bibiir Mba 'Fera sambil tangan kananku meramas buah dada kanannya dan tangan kiriku mengusap kewaniitaan-nya yang ternyata sudah becek. Pada masa iitu kedua-dua tangan Mba 'Fera tiidak berdaya kerana tersepiit belakangnya sendiiri, sedang tubuh Mba' Fera tiidak boleh bergerak kerana tertiindih tubuhku dan terhiimpit piintu tandas.

Tapii tubuhnya semakiin menggeliinjang kuperlakuiin seperti itu. Tidak lama kemudiian kemaluan Mba 'Fera makiin lembab, disiini aku lagi-lagi memasang perangkap, sejenak kuhentiikan cumbuanku hiingga Mba' Fera merrasa janggal,

"Hlo kok berhentii Ren, ayo terusiin dong, mbahbudah enak niih, nanggung banget niih rasanya, buwat aku orgaseme dong !!!" katanya.

"iIya Mba ', tapii sekrang aku masukiin ya batang aku, soalnya darii tadi udah tegang banget niih Mb'," rayuku.

"Jangan Ren, iingat Ren aku udah bersuamii ...," ucapnya sediikit menolak.

"Yaelah Mba 'cuma diigesek-gesekiin aja kog Mba', aku janjii nggak bakal aku masukiin ke Memek Mba ', akukan juga keluar Mba', Boleh ya Mba 'Please ... !!! , "Rengekku sambili mulla kembali membellai-belai buah dadanya dan tangan satunya mengellus-eluls Torpedoku yang sedarii tadi menganguk-angguk kerrana sudah tegang.

Mendapat serangan psiikologi sepertii itu terus-menerus akhiirnya Mba 'Fera-pun luluh,

"Okey, tapii janjii yah cuma diigesek-gesek aja, nggak lebiih ...," piintanya sambiil kududukkan diia ke bidet.


"iIya Mba 'aku janjii, makasiih ya Mba' Fera sayang," ucapku dan diikucup siingkat bibiirnya sambiil ku letakkan tubuhku sedemikian rupa sehiingga zakar saya terhiimpit dii antara pangkall pahanya betul-betul di mullut kewaniitaan-nya.

Cuba bayangiin para pembaca, kinii kedudukan kamii duduk berhadapan dan aku keliihatan sepertii memangku Mba 'Fera dan kakiinya memelluk pinggangku sedang tubuh kamii seperti berpelukan. Kemudian aku-pun mula menggoyang punggung sehinnga kemaluan kami bergesel. Hal ini membuat kami sama-sama merasakan nikmat. Tak lupa kami tetap berciuman dan saling meraba. Saat kembali kuserbu lehernya, mb ak ani mula mendesah dan merancau lagi.

Desahannya makiin seriing saat kumulaii sapu dengan cepat. Hal inii membuatku semakiin terangsang, rassanya aku ingiin sekalli segera memasukkan batang aku kedallam hangatnya liiang Senggam miliik Mba 'Fera. Pada masa asyiik sailing menggesek hiingga kurasakan cairan kewaniitaan-nya makin membanjiiri penisku, tanpa Mba 'Fera sedarii kumasukkan peniisku seccara mendadak dan ccepat hiingga mentok.

Oughhh ... meskii sudah pernah melahiirkan tapii kewaniitaan-nya masiih ketat menjepiit peniisku. Keliihatannya leher rahiimnya cetek, buktiinya pangkal zakar saya masih diiluar kiira-kira 2 cm saat kurasakan hujung zakar saya terkena bahagiian terdalam kewaniitaan-nya,

"Sssssss hh... Aghhhhhh ... kog diimasukan Ren ?? burruan cabut Rren !! iingat Ren aku sudah bersuamii, "katanya.

Saatb iitu aku tidak menghiiraukannya, bahkan aku menerruskan dengan terrus menggonyang punggung sehiingga zakar saya mulla bergerak meniikmati jepiitan kuat, hangat dan llembab kewanitaan-nya sambiil menciumnya agar itidak boleh berteriiak. Kedudukanku yang sedikiit meniindih Mba 'Fera, hall iitu membuatnya tiidak boleh berdaya dan hanya boleh pasrah.

Pada awalnya Mba 'Fera terus meronta, tapii kerana keadaannya yang mendekati orgasme ketiika kumasukkan penisiku membuat Mba' Fera akhiirnya menyerah dan mallah meniikmati goyanganku. Aku goyangkan punggung dengan semangat dengan beberapa variiasi goyangan. Kadang majju mundurr, kadang kiiri kanan, kadang memutar. Hal iini membuatnya semakiin mellayang,

"Oughhhhh ... Renn ... kamu apakan memekku, enak sekalii Ren ... Aghhh ... Sssssss ... Ren, aku udah nggak tahhan Ren, aku mau kellar Ren ...," katanya.

"Keluariin saja Mba 'Fera sayang ... Oughhh ... kewaniiitaan Mba' enak sekaili .... Sssssss ... Aghhhhh "pujiku sambil memperrcepat goyangaknku.

"Ren ... aku kelluar, Aghhhhhhhhhhhhh ....," Deesahnya meniikmatii orgasme panjjang yang diirasakan.

"Syuuuurrr .......," Terasa zakar saya merasakan siiraman lendiir kawiinya.

"Ren, niikmat sekalii berciinta denganmu, makasiih ya sayang, baru kalii ini merrasakan orgasme yang lluar biasa, terus terrang saja suamiiku hanya pedulii dengan diirinya sendiiri. Oh iya kamu bellum keluar ya ?, "katanya sambiil kembalii menciuim saya.

"Sebentar lagii Mba '... masiih bollehkan aku menggenjot farraj Mba'?," Tanyaku.

"Boleh dong sayang, kamukan sudah membuatku mellayang, sekarang giliiran kamu meniikmati tubuhku sessuka hati, tapi aku yang diiatas ya Reen," katanya sambiil berganti kedudukan.

Kiini posisii sex kamii WOT (women on toP), kiini Mba 'Fera duduk pangkuanku dan kedudukannya berhhadapan denganku,

"Sekarang biiar Mba 'yang puasini kamu sayang, Reno haus nggak ??? mau miinum Asi ??, "tanyanya sambiil menyodorkan buah dadanya untuk kukenyot lagi sambiil mula menggoyang punggungnya majju mundurr.

Ternyata Mba 'Fera memballas perlakuanku kepadanya iiaiitu dengan kardang merrubah arah goyangan panttatnya. Aku hanya meniikmatii itu semua sambil menjiilat dan ku kennyot buah dadanya serta mendesdah sesekali di teliinganya. Hall ini membuat Mba 'Fera makiin berssemangat dan kembalii terrangsang,

"Oughhh ... Ren, kontollmu enak sekalii ... Ssssss ... Aghhhh ...," raccaunya.

"Memek Mba 'juga enak ... Sssssss ... Aghhh ... bentar lagii aku mau kelluar Mba" ... Aghhhhh ... "ucapkuku yang diisambut dengan menggiilanya goyangan Mba' Fera.

Tiidak lama kemudiian aku-pun hampiir mencapai kliimaks-ku, dan saat iitu Mba 'Fera juga merrasakan hal yang sam. Nampaknya Mba 'Ferra akan mendapatka orgasssme kedua-duanya, kerrana saat itu kewaniitaan-nya makiin menjepiit peniisku dan desahan-nya makini seriing sajja, dan,

"Ren ... aku iingin keluar lagii, Oughhhh ..." ucapnya.

Baru saja Mba 'Fera berkata sepertii itu, tiiba-tiiba kurasakan kote aku berdenyut denyut sepertii akan ada yang kelluar dari dalam kejantananku,

"Mba 'aku keluar Mba', Crotttttt ... Crotttttt ... Crotttttt ... Aghhhhhhhhh," desahku mengiiringi muncratnya spermaku kedallam liang senggama-nya.

Merrasakan semburan lahar panasku, tiidak lama kemudiian Mba 'Fera-pun juga orgasme,

"Aku juga kelluar sayang, Aghhhhhhhhh .... "Dessah Mba 'Fera.

Setelah kamii mendapat kiimaks kamii, kiini kamii-pun segera kembaili berciiuman dengan rakus sambiil meniikmati orgasme berpellukan. Sellama beberapa saat kamii terus bericiiuman hingga akhirinya mellepaskan pagutan mesra kamii. Mba 'Fera berbiisik,

"Teriima kasiih ya Reno sayang, kamu sudah memberiiku niikmatnya sex yang bellum perrnah kudapatkan dengan suami," katanya.

"Iiya Mba", aku juga teriima kasiih kerana Mba 'sudah memberiikan dan mengajarkan seks kepadaku, Oh iiya mba' tadiikan aku keluarin didallem, nanti kalau Mba 'hamiil gimana ???, "tanyaku ragu.

"Udah kamu tenag aja Ren, aku lagii tak subur kog, lagiipun kalau aku hamiil kamu tiidak perllu kuatiir, ka aku sudah bersuamii ... hhe ...," ucapnya dengan santaiinya.

Aku Lega rasanya mendengar hal iitu hinigga akupun tersenyum dan membalas dengan merremas gemas buah dadanya sejenak. Kemudiian pada masa itiu kamii cepat-cepat merapikan pakaian dan keluar dari biliik mandi secara bergilir-gilir agar tidak ada yang curiga. Setellah itu lallu kamii-pun duduk kembalii di kerusi masing-masiing. Pada masa itu suami dan anaknya masiih tertiidur pulas padahal ketiika itu kuliihat sudah memasukii kota Yogyakarta.

Sebelum kamii beripisah, Mba 'memberiikan nombor handphone-nya kepadaku dan berkatta,

"Biila-bila kiita ulang lagi ya Ren," katanya sambiil mengenyiitkan mata.

Baca Juga: Ceriita Dewasa Ngentot Diiam-Diiam Dengan Tanteku dii Rumah Sakiit

Pada masa iitu aku hanya mengganguk dan tersenyum. Setelah kereta berhentii kami-pun berpiisah dii stesen bandar Yogyakartya. sSungguh benar-benar beruntung sekalii aku pada massa iitu, sungguh sensasii yang luar biiasa kerana aku biisa brsetubuh dengan iibu muda secantiik dan seliiar itu dii kereta api. Sellesai...

Tidak ada komentar

Cari Blog Ini

Gambar tema oleh Jason Morrow. Diberdayakan oleh Blogger.