Header Ads

Aduhainya Seorang Mbak Dian


Cerita Dewasa Terbaru - Cerita ini  berlaku tepatnya di tahun 2007, Nama saya Dony Shamuel. Saya tuh sebenarnya datang dari sebuah keluarga yang sebenarnya di Jakarta Timur. Saya anak keempat daripada lima adik-beradik yang berusia 25 tahun. Saya mendapat nama Dian masih berkahwin dengan keluarga saya kerana saya telah berkahwin dengan seorang wanita dan kemudian bercerai suaminya.

Kriteria basikal saya dengan postur badan mencabar saiz 36 B ditambah punggung bumpy,  tingginya kira-kira  160 dan putih. Kerana pembantu  saya adalah orang dari kota  Bandung, usia kini sekitar 29 tahun. Tolong  bayangkan gimana bodynya, s aya menulis kalo liat dia lagi ngepel langsung dede celana langsung di celana segera  mengguntingnya ketika potongan dadanya dipaksa keluar dari jurang kerah.

Kadang kadang dalam fikiran saya menyeberang pemikiran apabila ia dapat menyembuhkan badan penumbuk saya yang hebat ...  sudah bonang naga tidak boleh dijemput berkompromi lagi, lihat hanya sedikit lurus dari tidur ...



Cerita Dewasa Terbaru - Sekali kali suatu hari saya ingin menukar pakaian di dalam bilik ketika saya terlupa untuk mengunci pintu ...  tiba-tiba saya terkejut boker saya pergi tidak lagi  ngetuk, mungkin saya fikir ia adalah kerja sama keluarga yang panjang saya kenal saya dari elementary saya Sekolah. ..

"Heh ..., sekali lagi ganti baju ya ... Don" kata pembantuku ketika dia membuka pintu bilik saya tanpa rasa kebimbangan apa jenis tanah liat saya tidak menggunakan apa-apa ... hanya tinggal Celana Daalaja belom saya longgar .

"Embak , ketukkan dong pertama jika pergi ke bilik Donny ... bagaimana jika sesuai dengan Donny masuk telanjang ..." Saya menjerit dengan dia
"Emangnya kenapa tak kenal Donn, saya sudah lama bekerja di keluarga Donny ..., lagi'kan waktu masih SD juga ingin menggunakan Celana Dalam aja kalo di rumah ...". Dian berkata sama kepada saya yang tidak peduli dengan kedudukan telanjang saya.

"Embak ... itulah yang pertama, ketika saya sekolah rendah Sekarang saya besar ... Embak memang tidak malu melihat saya telanjang bulat tidak menggunakan apa-apa ..." kir keluar dari mulut.





"Iiiihhh ... Gapain yang gila ... apa-apa saya tidak mahu melihat ... yah sudah ada jika mahu menukar pakaian, Embak  ingin beresin bilik kamu ya messy mulu setiap hari seperti bangsal sapi ..."

Kerana dia menjawab dengan rasa yang tidak keberatan jika saya menukar pakaian ketika dia ada di sana. Saya dengan mudah mula mengambil Celana Dalam saya bahawa saya tidak pasti bahawa saya mula mencium agak ...

Saya secara tidak sengaja menangkap sekilas mata saya yang melihat ke dalam selangkang saya di rambut tebal yang tumbuh ...

"Baik ... tuh ngeliatin mulu ... dia berkata sebelum Dian tidak mahu melihat, sekarang tanah liat mulu ..."
"Siapakah yang sukar ... orang saya lagi beresin bed linen ini kok ..." katanya kerana rasa malu boleh ditangkap mengelihat ke arah selangkangan saya.



Akhirnya saya tinggal di bilik saya yang beresin bilik saya yang berantakan, di luar saya diingatkan bagaimana yah bagaimana untuk membuat penolong badan saya yang sukar ini ... dan saya fikir dia juga nampak ingin tahu kerana saya * .. . Bukti itu beberapa kali saya pergokin dia ngelirik terus ke arah saya.

Pas bercuti, hari keluarga minggu saya pergi ke rumah saudara saya yang ingin berkahwin dengan anak lelakinya.

"Donny ... anda mahu pergi Mama semua mahu pergi ke anak saudara kandungnya Henny di Bandung ...". Tanya mama saya.

"Bilakah Ma pulang ke rumah, ..." Saya menjawab sambil menggosok mataku kerana ia hanya bangun ...

"Mhhhmmm, ... mungkin 2 hari deh baru pulang dari Bandung, dong keletihan ... jika pulang ke rumah ...
Anda bertanya kapan pulang, anda mahu datang tidak ... atau mahu di rumah "tanya ibu saya lagi ...

"Saya rasa di rumah aja deh Ma ... abis letih ah, jauh ... anyways esok Donny ada kawan kawan yang sama kawan Donny ..." jawab




Saya kembali membongkok kepala saya ke bantal saya ...
"Nah udah ... mama ingin pergi jalan baik baik yah menjaga rumah ... apa yang saya minta sama Embak dian ..."
"Dian ... Dian ... Dian ..." panggil Ibu saya
"Iyah Nyah ..., saya minta maaf lagi nyuci.

Kurang daripada yang anda panggil. Mengapa Nyah ... "Jawab Embak Dian Ketika datang dari belakang yang sedang mencuci pakaian ... pakaian yang dipakai sebenarnya tidak mencabar, tapi

Menjadi terdedah kepada air semasa membasuh paha dan dada seolah-olah secara terang-terangan mencabar ...
"Dian ... kamu menjaga rumah dengan baik semasa saya dan tuan pergi ke Bandung"
"Iyah Nyah ...," jawab spanduk saya kepada ibu saya ...

Selepas kira-kira beberapa jam selepas pemergian ibu saya ... saya akhirnya keluar dari bilik tentang buang air kecil.



Perlu Bro Bf tahu jarak di mana pembantu rumah saya menyuci deket mandi sama sekali ... ketika saya berjalan ke bilik mandi, saya melihat pelayan saya yang lagi membasuh pakaian dengan kedudukan duduk yang membuat naga di Celana Dalam saya bangun ...
Pembantu rumah saya memakai t-shirt putih yang nipis kerana untuk masa yang lama di samping kemejanya mendapat air, secara langsung plastisitas benar-benar benar-benar coli bra yang pembantu saya memakai bersama-sama dengan paha yang licin yang sudah agak terbuka kerana duduk dengan keplastikan Celana Dalam putih ...

"Anjriiit, nih pembantuku saya lancar walaupun janda seorang anak, tetapi dari paha dan teteknya masih keplastikan kenceng, seperti seorang gadis yang tidak pernah menyentuh seorang lelaki." ♥ ♥ Saya dalam hati ketika buang air kecil ngelirik untuk melicinkan paha itu.
Walaupun pissing saya fikir bagaimana untuk membuka ceramah dengan pembantu saya, biarlah saya menjadi Celana Dalam tanah liat lama kecil dan teteknya yang hebat ... pantes banyak tukang sayur sayang selalu seperti nanyain Embak Dian mulu kalo setiap pagi ...
"Embak bagaimana berita Ani, sex

The And - Cerita Dewasa Terbaru

Tidak ada komentar

Cari Blog Ini

Gambar tema oleh Jason Morrow. Diberdayakan oleh Blogger.