Header Ads

Tante Seksi Punya Sibos Saya Kentoti

 Cerita Dewasa Terbaru

Cerita Dewasa Terupdate - Untuk cerita ini adalah cerita yang diambil dari pengalaman  Nama saya Jeko . Saya tinggal di bandar Lombok Mataram. Kisah ini berlaku pada tahun 2007. Pada masa itu saya pergi ke kolej di sebuah sekolah menengah swasta di Lombok. Saya mengambil cuti kolej saya untuk bekerja di stesen radio swasta yang terkenal di bandar. Saya bekerja sebagai kru pengeluaran. Kerja ini sangat mudah: merakam lagu-lagu, membuat iklan radio, dan menyediakan semua yang ada di luar udara. Pemilik radio itu namanya Mr. Wirata! Dia mempunyai isteri yang sangat cantik. Saya pernah memanggilnya dengan Puan Diah.

Ibu Diah adalah kira-kira 175cm, lebih tinggi daripada suaminya. Puan Diah bekerja di sebuah syarikat swasta di Lombok. Sejak pertama kali saya bekerja di radio, saya jatuh cinta kepada ibu Diah untuk kali pertama. Ibu Diah sangat cantik, mungkin sensual. Ketinggian kira-kira 170cm, Payudara-Nya tidak besar, tidak besar sama sekali. Tetapi ia adalah payudara kecil yang membuat saya sangat ingin tahu. Saya sentiasa terobsesi dengan payudara kecil! hehehe..



 Cerita Dewasa Terbaru


Cerita Dewasa Terbaru - Pada suatu hari, ibu saya menghantar saya ke rumahnya untuk membaiki komputer yang rosak. Apabila tiba di rumah saya tidak menemui sesiapa pun. Di mana Kak Diah, saya fikir. Saya meletakkan kaki saya ke ruang tamu. Kosong juga. Siapa, di mana ya. Perlahan saya berjalan ke dapur, dengan harapan dapat bertemu dengan idola. Sekiranya tidur, saya pulang ke rumah aja. Sehingga saya dipintal oleh sepasang tangan yang melingkari saya dari belakang, untuk ini malam kawani Embak ya, yang dibisikan ditelinga saya.




Tanpa berlengah-lengah saya segera menghidupkan tubuh saya dan di hadapan saya berdiri Embak Diah dengan wajah yang sangat cantik. Wajah Embak Diah betul-betul di hadapan saya. Hidung saya hampir bersentuhan dengan hidung Embak Diah. Merasa hangat di muka ketika Embak Diah menghembuskan nafas. Saya sangat terpesona. Embak Diah telah menukar pakaian dengan kimono merah jambu. Matanya bercahaya pada saya. Sama ada keberanian dari mana yang mendorong wajah saya supaya bibir saya mencium bibir lembut Embak Diah. Tiada pertahanan dari Embak Diah. Bibir saya terus bermain di bibir Embak Diah untuk beberapa waktu. Saya rasa tangan Embak Diah membuka perlahan baju saya. Saya cuba meletakkan tangan saya di belakang Embak Diah. Saya dengan perlahan meluncur ke belakang ketika dia terus bermain bibir saya. Lidah saya mula pecah menjadi mulut Embak Diah. Bibir Embak Diah sangat lembut, wangi dan menjadikan saya lebih ghairah.





Lidah saya semakin bermain liar. Saya mencium bibirnya lagi, hidungnya, mata, pipi, dahi, dagu. Dan semuanya lembut. Nafas Embak Diah semakin diburu. Tangan saya bergerak ke bawah mencari tali kimono. Selepas bertemu, saya membuka tali dengan lembut. Apabila saya melepaskannya, kimono merosot ke lantai, dan saya melihat ke belakang dan melihat pemandangan yang paling indah yang pernah saya bayangkan. Embak tidak memakai bra dan cd. Payudara yang hanya ada di dalam imaginasi saya kini kelihatan jelas di hadapan saya. Puting kecil kelihatan coklat dan merah jambu di tepi. Bener-bener menurut rasa dan harapan saya. Payudara-Nya kecil, mungkin saiz 34 a. Tetapi saya sangat sukakannya.




"Jeko kenapa berhenti?", Katanya lembut sambil matanya memandang saya. Tanpa berfikir saya mendekati Embak Diah dan berlutut di hadapannya. Saya bersandar dan mencium hujung kirinya dengan lembut manakala tangan kanan saya membongkar anak lembu kanan lembut Embak Diah. Semua yang saya dengar pada masa itu hanyalah luyu yang lazat dari Embak Diah. Saya memandang ke arah Embak Diah. Embak Diah hanya memandang saya sedih dengan nafas berburu. Saya menoleh ke bawah lagi. Kuciumi lagi kaki kiri dan kanan berubah manakala tangan saya dengan lembut menggosok anak lembunya. Embak Diah terus mendesis sehingga suatu hari Embak  Diah hampir duduk untuk menahan keseronokan ciuman dan pelukan di betisnya.




Saya bangun dan berehatkan badan saya Embak Diah di dinding dapur dengan badan saya berdiri. Saya berlutut lagi dan kini matlamat saya adalah paha. Kuciumi perlahan-lahan paha kanan Embak Diah. Diah tangan kanan memegang dinding. Kuciumi terus memasuki lutut sehingga ia menghampiri pangkal paha. Saya berbau bau yang membuat saya lebih mabuk ketika saya mencium di pangkal paha. Embak Diah cuba menutup pahanya tetapi saya memegangnya dengan kedua-dua tangan untuk memastikan ia terbuka. Ciuman saya berpindah ke paha kiri sementara tangan kanan saya bergerak ke kawasan abdomen dan disapu lembut dengan hujung jari saya. Embak Diah semakin gugup.




"Oh ... Jeko ... Sh ... shh ..."
Cium saya terus meningkat ke pangkal paha. Dengan sedikit ketegangan pergerakan jerking kembali paha Embak Diah.
Oughhh ... Embak Diah mengaku lama menerima kelakuan saya yang tiba-tiba. Saya menatap sebentar di gundukan di hadapan saya. Belukar sangat tebal dan berbau baik. Memegang kedua lutut Embak Diah, saya meregang hidung saya untuk menyapu bulu-bulu. Badan Diah Embak gemetar untuk menerima sapuan hidung saya. Saya dapat melihat sebahagian daripada daging dan saya cuba menjilatnya dengan lembut melalui hutan hutan tebal.




"Huh.... Jeko ...", tangannya meraih rambuku saya dan meraih perlahan-lahan. Lidah saya terus menjilat daging. Saya rasa ada cecair melekat pada lidah saya. Gurih merasakan muluntuku. Muluntuku juga mula menghisap bukit indah dari Embak Diah.
"Ohh ... Sshhhh ... Sshhhh ... Jeko ... benar-benar baik koo .....", mendesah Embak Diah. Sighs membuat saya lebih sengit. Zakar saya tegang dari yang terakhir tetapi saya mahu bermain dengan Embak Diah. Demi saya memak Embak Diah semakin liar. Walaupun Embak Diah berpintal mendapat serangan ke atas pusssy dia.
"Jeko .. Anda benar-benar pandai ...", kata Embak Diah yang dimanjakan. Saya hanya tersenyum menulisnya.




Perlahan cium saya naik ke perut Embak Diah. Tidak lama kemudian saya berhasrat untuk terus menceroboh payudara Embak Diah. Saya segera bangkit. Saya melihat seketika pada payudara Embak Diah yang saya tidak menyentuh sama sekali. Kemudian saya melihat wajah Embak Diah, titik peluh muncul di dahinya. Saya meletakkan muka saya ke dada Embak Diah, tanpa memandang jauh dari matanya. Di atas payudara kiri saya mencium putingnya dengan lembut. Embak Diah mengangkat wajahnya untuk menerima sensasi kecil di putingnya. Puting kukulum kiri payu dara Embak Diah. Ia terasa hangat di cermin saya. Embak  mula mendesis lagi.

"Terusin koooo ..... terus2x,
Saya lebih insentif untuk menyedut puting payudara Embak Diah. Kadang-kadang kusedot keras.
"Ahh!" Embak  Diah berteriak kecil.

Saya melirik pada payudara kanan. Segera saya menunjuk bibir saya ke puting kanan. Rawatan saya adalah berbeza kali ini. Saya menyerang payudara kanan Embak.

Tidak ada komentar

Cari Blog Ini

Gambar tema oleh Jason Morrow. Diberdayakan oleh Blogger.