Header Ads

Merelakan Perawanku Hilang Ketika Masih SMP

Cerita-Dewasa-Terbaru
Cerita Dewasa Terbaru

Cerita Dewasa Terbaru - Kisah Dewasa Saya Melepaskan Keperawanan Saya Apabila Saya Masih Smp.ini adalah kisah sebenar pengalaman saya beberapa tahun yang lalu. Pengalaman seks pertama yang tidak dijangka yang berlaku ketika aku masih duduk di sekolah menengah pertama.


Seks pertama saya adalah dengan teman ayah saya Om Ajiz. Kerana hubungan yang sangat dekat dengan Ajiz, om Ajiz telah dianggap seperti saudara saya sendiri di rumah saya. Om Ajiz adalah lelaki kacak dan usianya ketika berusia sekitar 27 tahun. Di samping omongan Ajiz yang pandai mempunyai tubuh yang tinggi dan kuat, dengan bentuk dada yang merupakan bidang.

Artikel Terkait : Nikamtnya Bercinta Kembali Dengan Isterikuhttp://informasihtepat.blogspot.com/2017/06/nikamtnya-bercinta-kembali-dengan.html


Pada awal insiden ini ketika semester cuti, maka ayah dan ibu saya harus pergi ke jombang karena ada sodara menikah. Oleh kerana kami dan om Ajiz cukup dekat, maka saya bertanya kepada ayah dan ibu saya untuk bermalam di rumah Ajiz tidak jauh dari rumah saya selama empat hari.


Blog yang disarankan : informasihtepat.blogspot.com

Om Ajiz sudah berkahwin, tetapi belum mempunyai anak. Isteri Om Ajiz adalah pekerja di sebuah syarikat swasta, sementara om Ajiz tidak mempunyai pekerjaan tetap. Om Ajiz adalah broker kereta. Hari pertama berlalu dengan berbual dengan lelucon, selepas isteri om Ajiz pergi ke kantor.


Om Ajiz sendiri kerana dia mengatakan tidak ada pesanan untuk mencari kereta, jadi tinggal di rumah sambil menunggu telefon jika ada pelanggan yang ingin mencari kereta. Untuk meluangkan masa, sering kita bermain permainan seperti monopoli, atau bermain kad, kerana orang-orang Ajiz yang sangat baik bergaul dengan sesiapa sahaja.


Suatu petang, selepas makan tengah hari, tiba-tiba Om Ajiz berkata kepada saya
"Ma .. kami bermain doktor-docan yuk .., semua Salma, om cek sebenar, percuma sementara"
Sesungguhnya, ayah berkata om Ajiz Never belajar dalam bidang perubatan, tetapi berpecah di tengah-tengah kerana perkahwinan dan kesukaran dalam tuisyen.


"Ayuukk .." Saya disambut dengan tidak sengaja tanpa syak wasangka.
Kemudian om Ajiz membawa saya ke biliknya, kemudian om Ajiz  mengambil sesuatu dari dalam almariya, nampaknya om Ajiz mengambil stetoskop, mungkin bekas dia dulu di kuliah dalam bidang perubatan dahulu.




"Nah, sekarang awak buka baju deh, terus berbaring di tempat tidur."
Pada mulanya aku  agak ragu-ragu. Tetapi lihat wajahnya yang serius dan akhirnya mematuhi dia.
"Ya," kata saya, lalu membuka baju saya dan mula berbaring.
Tetapi om Ajiz berkata,
"Lho .. BH dia semua dilepaskan dong .., bia om cek mudah
aku masa yang masih polus, dengan lugunya aku lepas bra saya, jadi sekarang melihat sabit saya masih mengelak.
"Wow .., kau betul-betul canti Ma .." kata om Ajiz .
Saya perhatikan bahawa mata Ajiz  tidak berkedip pada payudara saya, dan saya hanya tunduk pada malu.

Blog yang disarankan : kumpulan berita terpercaya 

Selepas aku tidur di atas katil, hanya memakai skirt mini, Ajiz mula memeriksa saya. Dia meletakkan stetoskop di dada saya, berasa sejuk, kemudian Om Ajiz memberitahu saya untuk bernafas beberapa kali, selepas itu Ajiz mengambil stetoskopnya. Kemudian, tersenyum pada saya, Ajiz om menyentuh lengan saya, kemudian membelai dengan lembut.

Berita Bola Terkini

"Wahh .. kulit kamu bener-bener lancar ya, Ma .. kamu mesti penjagaan rajin" katanya. aku senyap menulis, aku hanya merasakan sentuhan dan kelancaran omie om Ajiz .


Kemudian ia beralih ke bahuku. Selepas itu tangan Ajiz bergeser ke bawah perut saya. aku hanya dengan tenang merasakan perut saya dalam menyentuh, menyentuh om Ajiz benar-benar licin, dan secara beransur-ansur mula-mula mula sedikit terangsang oleh sentuhan tangan dari Ajiz , sehingga rambut tangan saya merebahkan dirinya.



Kemudian om Ajiz menaikkan elusanya ke bahagian bawah payudara saya yang masih mengecilkannya, membelai di sekelilingnya, kemudian mengelus payudara saya. Ihh .., ini baru yang pertama rasa seperti itu, rasanya lembut, licin, dan geli, dicampur menjadi satu. Tetapi tidak lama kemudian, om Ajiz menghentikan sikunya. Dan saya rasa ... baik, ini sahaja perbuatannya. Tetapi kemudian Om Ajiz bergerak ke arah kakiku.


"Nah .. sekarang om Ajiz mahu semak ke bawah ya ..." katanya.
Selepas tergelincir seperti yang secara terus terang membuat aku sedikit terangsang, aku hanya boleh perlahan-lahan perlahan. Pada masa itu aku masih memakai skirt miniku, tapi tiba-tiba om Ajiz melorotkan CD saya. Sudah tentu aku sangat terkejut.


"Mengapa .., om kok CD Salma dilepaskan ..?" Saya kata gugup.
"Khan mahu semak .., tetap saja Salma tenang menulis ... dijamin selamat" katanya lembut dengan senyuman, tetapi nampaknya mata dan senyuman om Ajiz penuh dengan niat tersembunyi


informasihtepat.blogspot.com

Tetapi masa itu tidak dapat berbuat apa-apa.
Selepas CD saya dikeluarkan oleh om Ajiz , om Ajiz duduk berlutut di depan kakiku. Matanya tidak berkedip pada pussy kecil saya, dengan lembut, bulu nipis.

Kemudian kedua saya dibesarkan ke paha, jadi paha saya menunggang paha om Ajiz . Kemudian Om Ajiz mula menyerang betis saya, lembut dan lancar, kemudian terus perlahan-lahan untuk meraba paha atas saya, kemudian ke paha dalaman. Hiii ..., aku jadi goosebumps berat
"Ooommhh .." suara saya rendah.

"Tenanglah Salma sayang .., pokonya nanti awak akan nikmat .." katanya dengan senyuman.
Om Ajiz membelai kerongkong saya dengan lancar, perasaan saya semakin tidak sihat.
Kemudian, dengan jari telunjuknya, om Ajiz  berpusing ke bibir pussy saya dari bawah ke bawah.
"Aaghhh..Omm .." saya menjerit dengan lembut.

"Ssstt..hmm .. bagus .. betul ...?" Beliau berkata.
Mana dapat membalasnya, walaupun Ajiz mula terus menggosok jari-jarinya berulang kali.
Sudah tentu ini membuatkan saya lebih tidak dikenali, dan berkelip-kelip.

"Ssshhhh ... oohhh .. Oomm .. ohhhh .." bunyi gemuruh saya kedengaran dengan lembut, dunia seolah-olah berputar, kesedaran saya terapung di suatu tempat. Memekku begitu basah kerana sebenarnya benar-benar sudah sangat terangsang.

Selepas Om Ajiz berpuas hati bermain memek saya dengan jari-jarinya, om Ajiz berhenti permainan, tetapi wajah om Ajiz sudah dekat dengan wajah saya, yang belum ada lagi, dengan fikiran sedar dan tidak sedarkan diri, hanya dapat melihatnya meletak jawatan tanpa Memahami apa yang sebenarnya berlaku.
Wajah Om Ajiz semakin dekat ke wajah saya, maka bibir om Ajiz menghampiri bibir saya, maka Om Ajiz mencium saya perlahan-lahan, ia geli, lembut, dan basah. Tetapi Ajiz  om bukan hanya mencium, om Ajiz kemudian mencairkan bibir saya sambil memainkan lidahnya, hiii .., saranya lebih geli hati .., terutama ketika lidah om Ajiz memancing lidah, jadi aku tidak tahu kenapa, secara naluriah menjadi ketagihan, jadi Lidah dengan lidah Om Ajiz  berpusing-pusing, tentunya aku menambah kegembiraan yang lebih lazat.

Tidak lama kemudian Om Ajiz mengangkat wajahnya dan menyokong badannya, sama ada permainan apa lagi yang dia akan fikirkan saya, walaupun masih meletak jawatan. Dan uh .., gilak .., tiba-tiba om Ajiz badan kembali ke bawah dan om Ajiz perut antara kakiku yang secara otomatis mengangkang, kepala om Ajiz  tepat di atas memekku dan om Ajiz dengan cepat meledakkan kepalanya ke dalam selangkangan saya, kedua paha saya dia memegang Diletakkan di bahunya, supaya kedua-dua paha dalaman saya seperti mengepakkan kepala Ajiz om.


aku benar-benar terkejut dan cuba untuk memberontak, tetapi kedua-dua tangan om Ajiz memegang paha saya dengan ketat, kemudian tanpa teragak-agak lagi Ajiz mula menjilat bibir pussy saya




"Ohhhh..Ooommmm ..!" Saya menjerit, walaupun lidah om Ajiz terasa lembut, tetapi menjilat om Ajiz merasakan memekku dan menyebarkan seluruh tubuh saya, tetapi om Ajiz yang pernah mengalami itu, justri menjilat bibir habissan memekku, kemudian lidah om Ajiz masuk ke dalam pussy saya, dan menari Dalam pussy saya.


Lidah Ajiz  menjilat seluruh dinding pussy saya. Sudah tentu aku lebih menajdi-jadi, badan saya beraksi-gelinjang dan stomped. Walaupun tangan saya cuba menolak kepala Ajiz daripada memekku, Tapi usaha saya sia-sia aja, om Ajiz terus melakukan tindakan liar. aku  hanya boleh menjerit menjerit.
"Ogghhhh .. oommm ... Jangann .. teerruusskannn oomm .., .. itu .. aaa ..aaku..nggaakk .. maauuu ... geliii..readyh .... Oohhh !!!"


Saya berlari-lari mengelilingi, berkeliaran di antara kehendak dan tidak ada perasaan penolakan tetapi hiburan, bercampur dengan keseronokan luar biasa menguasai seluruh tubuh saya. Om Ajiz ketat memeluk kedua paha saya di antara pipinya, jadi walaupun aku direntangkan di sini, tetapi om Ajiz terus mendapatkan Ajiz  itu.


Licking lidah om Ajiz benar-benar membuatkan saya seperti orang lupa tanah besar, memekku benar-benar berlumpur, ini menjadikan Ajiz menjadi lebih liar, bukan hanya menjilat, bahkan menyispa memekku dengan kuat, membuat saya menjadi lebih palsu.


Kemudian om Ajiz menjeda menjilatnya. Dengan jari-jarinya Ajiz memecahkan bibir pussy saya, kemudian mengembuskan sedikit ke atas. aku tidak tahu apa maksudnya Ajiz , rupanya om Ajiz mengikar klitorisku. Kemudian menjilat kelentit saya.


"Eemmhhh .." sudah tentu saya menjerit kuat sekali, saya rasa seperti elektrik, kerana ia adalah yang paling sensitif untuk saya. Sekali terkejut saya rasa, aku sehingga mengangkat pantat saya. Om Ajiz sebaliknya menolak phakau ke bawah, jadi punggung saya terperangkap kembali ke tilam, dan terus menjilat kelentit saya semasa dalam sedutan.


"Aauwh ... Oomm .. oohhhh ... oohhh!" Saya menjerit liar. Tiba-tiba saya merasakan bahawa perkara yang pertama, yang ingin keluar dari pussy saya, ia seperti mahu kencing, dan tidak cukup kuat untuk memegangnya, tetapi om Ajiz yang seolah-olah tahu, malah mengisap kelentit saya dengan keras.



"Ooommmmm ..., aaaaahh!" Tubuh saya merasakan kejutan elektrik yang tinggi, seluruh tubuh saya berkeringat, kujepit secara tidak sedar dengan kepala kuat Ajiz dengan kedua paha saya di selangkangan saya. Kemudian tubuh saya gemetar kuat bersama dengan rembesan lendir kesenangan saya, dan nampaknya om Ajiz tidak membazirkannya pada memekku saya, menghisap lendir keseronokan saya. Tulang saya terasa hancur, maka tubuh saya berasa lemah. aku berbaring lemah.


Om Ajiz kemudian bangun dan mula melucutkan senjata. aku , kali pertama saya mengalami orgasme, merasakan badan saya menjadi lemah, jadi saya hanya dapat melihat apa yang dilakukan oleh Om Ajiz . Pada mulanya om Ajiz melepaskan bajunya yang dilemparkan ke lantai, kemudian dia segera melepaskan seluarnya, jadi sekarang dia hanya memakai celana dalam menulis.


aku agak terkejut melihat badan tinggi Ajiz tidak berpakaian. Tetapi apabila pandangan saya secara tidak sengaja melihat ke bawah, aku sangat terkejut melihat bonjol besar yang masih ditutup oleh seluarnya, melekat ke hadapan. Om Ajiz mula menanggalkan pakaiannya perlahan-lahan ke bawah, kerana matanya terus memandang saya.


Pada waktu Ajiz membongkok untuk melepaskan seluar dalamnya dari kakinya, tidak melihat apa-apa lagi, tetapi sebaik sahaja dia kembali ke kakinya, hati saya berdebar-debar dan wajah saya menjadi pucat dengan kejutan pada objek antara paha di atas Ajiz om. Objek itu adalah besar dan panjang dengan bulat bulat dari askar perisai berbentuk bulat.


Objek itu berdiri tegak melawan saya, iaitu sekitar 19cm panjang dengan bulatan 6cm, kepala bulat besar dengan warna hitam berkilat dan pusat berongga di mana terdapat cecair pada akhir. Rupanya yang disebut zakar lelaki, kelihatan menyeramkan. aku menjadi terkejut, tertanya-tanya, apa yang akan dilakukan oleh Om Ajiz kepada saya dengan zakar.


Melihat ekspresi muka saya, om Ajiz hanya tersenyum-aja senyu aja dan tangan kirinya memegang zakarnya, sementara tangan kanannya membelai kepalanya penampilan plastiknya berkilat sahaja. Om Ajiz kemudian mendekati saya yang masih tidur lemas di atas katil.


Kemudian Ajiz menarik kakiku, jadi ia terjebak ke lantai sementara punggung saya betul-betul di tepi katil. Kaki saya terbentang, jadi paha saya terbuka lebar. aku tidak boleh berbuat apa-apa, kerana badan saya masih lemah. Mata saya hanya boleh mengikut apa yang dilakukan oleh Ajiz .


Kemudian Ajiz datang dan berdiri di tengah-tengah paha saya yang sudah terbuka lebar. Dengan penumbuk di atas lantai di bahagian tengah paha saya, zakarnya bertentangan dengan vagina saya. Tangan kiri Om Ajiz memegang pinggul saya dan tangan kanannya memegang batang zakarnya.
Kemudian om Ajiz meletakkan kepala zakarnya pada bibir pussy saya adalah kecil dan masih ditutup rapat. Ketua batang besarnya bermula pada gesekan di sepanjang bibir bibir, ketika ia menekan perlahan-lahan.




Rasa pelik mula merebak di seluruh badan saya, badan saya panas dan pussy saya mula membengkak, sejenis lelucon kegembiraan kerana tindakan Ajiz itu dan nampaknya reaksi saya semakin membuat Ajiz  lebih terangsang. Ajiz sangat memeluk saya, lalu mencium bibir saya.
"Bagaimanakah Ma .., betul betul ..? Whisper om Ajiz ditelingaku, tetapi saya tidak dapat menjawabnya, nafas saya tinggal satu demi satu, saya hanya boleh mengangguk blushnya .. aku tak dapat dilayan dengan cara ini oleh om Ajiz dan saya Tidak pernah fikir, kerana Ajiz setiap hari om sangat sopan dan mesra.


Seterusnya om Ajiz membungkus tangannya di bahu saya dan yang lain memegang zakarnya sambil menggosok bibir pussy saya, ini membuatkan saya berasa lemah apabila saya merasakan zakar yang besar menyentuh bibir pussy saya, rasa takut tetapi hilang dengan kesenangan permainan om Ajiz , Terdapat perasaan gangguan yang melanda saya.


Zakar besar Ajiz itu keras dan kaki saya terbentang oleh om Ajiz sementara salah satu paha saya diangkat sedikit ke atas. Saya benar-benar kurang sedar dan meletak jawatan tanpa dapat berbuat apa-apa. Ketua zakar Ajiz mula ditekan ke lubang pussy saya dan dengan tenaga yang tersisa cuba untuk menolak badan Ajiz untuk memegang kemas zakar, tetapi om Ajiz berkata ia tidak akan dimasukkan semua hanya dalam pes. aku biarkan zakarnya melekat pada bibir memek saya.


Tetapi tidak lama selepas itu perlahan-lahan zakarnya ditekan-ketuk ke lubang pussy saya, sehingga kepala zakarnya sedikit ke bibir pussy saya. Pussy saya menjadi sangat berlumpur, dengan satu kepalan kepala zakar Ajiz ke lubang pussy saya, pergerakan ini membuat saya terkejut kerana saya tidak mengharapkan om Ajiz akan memasuki pena ke dalam memekku seperti apa yang dikatakannya.


Poke zakar OM Ajiz ini menjadikan memek saya terasa berbulu dan sedikit sakit, seluruh kepala Om omie Ajiz sudah berada di lubang memekku dan kemudian om Ajiz mula memindahkan kepala ayamnya keluar dan sesaat mula mula menjadi biasa lagi, Perasaan keseronokan mula merebak ke tubuh saya, Terasa ada baji dan membuat memek saya penuh, tidak sedarkan diri dari mulut saya keluar suara,


"Emmhhhh ... sshhhh .. oohh .. ohh .. oommm ... nikmaattt ... ommm .. nikmaattt!"
aku mula tertidur dengan keseronokan dan pada masa itu, tiba-tiba om Ajiz menusuk batang zakar dengan cepat dan kuat, sehingga batang ayamnya menembus lebih dalam dan merobek membran darah saya dan aku teriak dengan kuat kerana ia menyakiti bahagian dalam memekku saya oleh Batang kemaluan Om Ajiz yang merasakan pemisahan pussy saya

Kesakitan masih dirasakan oleh saya dan om Ajiz membiarkan tangki ayamnya tetap tanpa bergerak sama sekali untuk membuat pussy saya terbiasa dengan batang ayam panjangnya yang besar.
"Om Ajiz .., kenapa dipasukkin semua, betul .., janjinya hanya swipe aja?" Saya kata dikimpal, tetapi om Ajiz berdiam diri hanya tersenyum-tersenyum sahaja.


aku merasakan batang zakar Ajiz , terasa hebat dan menggalakkan cadangannya untuk mengisi lubang saku saya. Merasakan perut saya kerana panjang batang kemaluan om Ajiz itu. Apabila aku tenang, Ajiz kemudian mula menggerakkan pinggulnya ke belakang dan sebagainya, ayamnya menggegarkan memekku saya.


Badan saya terhuyung-huyung dan ditumbuk, manakala dari mulut saya hanya keluar, "Ssshhh ... mmhhhh ... aghh .. aaghhh" dan tiba-tiba perasaan yang teruk melanda seluruh tubuh saya, bayangan hitam menyusup pandangan saya, seketika kemudian Kilat cahaya seolah-olah bersinar di mataku. Sensasi tidak lagi dikawal oleh pemikiran normal saya, seluruh badan saya terharu dengan sensasi yang bersedia meletup.


Tokak saya mengeras dan siku saya bertambah apabila sensasi semakin meningkat, menyebabkan badan saya terasa di atas katil. Seluruh badan saya meletup dalam sensasi, jari-jari saya erat memeluk lembaran bedah, badan saya berkeringat, bergelut di bawah tekanan badan Ajiz apabila aku mempunyai orgasme yang sangat kuat.


aku merasakan keseronokan dari memekku saya, memberikan rasa keseronokan kepada seluruh badan saya selama beberapa saat merasakan badan saya berlegar dan tidak lama kemudian merasakan lemah lemas, lemas di atas katil.


Melihat keadaan saya, Ajiz semakin terangsang, jadi dengan kejam dia menolak pantatnya menekan pinggang saya dengan ketat, sehingga semua batang om Ajiz tenggelam dalam lubang memekku. aku hanya boleh goyah dengan lemah kerana setiap tekanan yang dia lakukan, merasakan kelentit saya tertekan dan disapu oleh batang om Ajiz besar dan panjang.

 Ini mewujudkan wawasan yang tidak dapat dilupakan. Lebih-lebih lagi selama 60 minit om Ajiz berbaring dengan saya pada kehendak, dan pada saat itu aku beberapa kali orgasme dan setiap kejadian, selama satu minit aku merasakan saya berdenyut dan mencengkeram rod tegap om Ajiz , sehingga akhirnya suatu hari om Ajiz berbisik dengan sedikit Stuck "


"Aaghh .. Salma .. Salmaa .. aakkuuu .. mauu .. keluaarrrr !! Aagghhh ... Oghhhh ... Ouuugghhhh!".
Tiba-tiba Om Ajiz bangun dan mengeluarkan batang ayamnya dari lubang pussy saya. Sejurus kemudian,
"Croott .. crott .. crott" musuh bertembung di perut saya. Tanganya dengan gerakan cepat shuffle-kacau batang zakarnya seolah-olah untuk menghapuskan semua musuh tanpa selebihnya.
"Ooohhhhh ..." om Ajiz mendesis panjang dan kemudian menghela nafas lega.


Dibersihkan pembantu perut saya yang bertaburan. Selepas itu kami berdua lemah ketika mengatur nafas kami yang masih terasa ketika mancapai puncak kenikmatan lebih awal. Lihat wajah saya yang masih penuh dengan peluh untuk kemudian menyapu. Dia mencium bibir saya dan tersenyum.
"Terima kasih Salma sayang .." bisik intim om Ajiz . Dan akhirnya aku yang benar-benar lemas tidur dalam memeluk om Ajiz .


Selepas kejadian itu, pada mulanya saya benar-benar berasa pening, perasaan pelik menyelubungi saya, walaupun pada masa itu, apabila aku bangun dari tidur saya, Ajiz berusaha menenangkan dengan tenang.


Tetapi entah bagaimana, selepas beberapa hari kemudian, betapa benarnya kepengen sekali lagi, sesungguhnya jika anda mengingat sebenranya juga lazat. Jadi selepas sekolah berhenti di rumah om Ajiz , tentunya aku malu untuk mengatakannya, aku hanya berpura-pura untuk bersembang di sana sini, sehingga akhirnya Ajiz mengajarkan lagu untuk bersetubuh, kemudian jawab dengan mengangguk malu.
Itulah akhir cerita seks saya, kisah pengalaman pertama yang merasakan kenikmatan syurga dunia.


Tidak ada komentar

Cari Blog Ini

Gambar tema oleh Jason Morrow. Diberdayakan oleh Blogger.